К основному контенту
5 клас. Образотворче мистецтво.

5а,б             13.05
Тема: Перетворення природних форм на фантастичні.
Завдання: Створити власного казкового персонажа.

Світ дитинства - це країна казок, де ніхто не ставить під сумнів реальність добрих фей і злих чарівників.  
Сьогодні нам потрібно придумати свого казкового персонажа. Наділити його казковими силами і подумки відправити у дивовижні пригоди.
Для того щоб виконати це завдання потрібно поміркувати:
1. Кого малюжмо? (чарівник, велетень, фея, ельф, гномик...)
2. Де житиме наш герой і що він полюблятиме робити? ( живе в лісі і любить збирати квіти АБО живе в замку і випікає дивні хмарини... )
3. Приступаємо до роботи. Простим олівцем промальовуємо персонаж, отоження. Розмальовуємо роботу.
ВАЖЛИВО! Казковий герой є персонажем з вашоїх казки. 
Давайте творити !

Оцінювання роботи. Світлини ваших робіт надсилайте на вайбер +380677200051. Із зазначенням номера школи, класу, прізвища та ім'я.

Для додаткових консультацій пишіть на вайбер з 9:00 до 18:00.



Horoscope Book Cover Illustration by Bao Luu - Ego - AlterEgo
David Sierra Listón (@vidsierra) • Instagram fotoğrafları ve videoları
#illustration #halloween
The Selfish Giant on Behance

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

7 клас. Образотворче мистецтво 7а,б,   22.04; 24.04 Тема: Футуристичний дизайн- погляд в майбутнє (архітектура, інтер”єр, техніка, електроніка) Актуальні питання сьогодення: економічність, екологічність, технологічність, інформаційність. Світ ХХХ століття. Завдання: Створити картину світу ХХХ століття.  Намалюй, сфотографуй і відішли! Оцінювання роботи. Світлини ваших робіт надсилайте на вайбер +380677200051. Із зазначенням номера школи, класу, прізвища та ім'я. Для додаткових консультацій пишіть на вайбер з 9:00 до 18:00. Інструктаж поетапності виконання практичного завдання:  Перший етап: визначтеся із вибором завдання (який предмет малюватимете? Будинок?Машину?..Кімнату?) . Другий етап: виконується графічний малюнок, враховуючи закони перспективи.  Третій етап: робота виконується в кольорі.  Включіть свою уяву та приступайте до виконання практичної роботи і не забувайте, про правила техніки безпеки. Футуристичний дизайн – п...
7 клас. Образотворче мистецтво. 7 а,б 18.03,20.03 Тема: дизайн інтер'єру. Фітодизайн, біодизайн, аквадизайн, етнодизайн у сучасному інтер'єрі. Композиція для оздоблення інтер'єру. Творча робота.  Дизайн інтер'єру — галузь дизайну, спрямована на інтер'єр приміщень з метою забезпечити зручність і естетично приємну взаємодію середовища з людьми. Фітодизайн - елементи рослин, рослини в інтер'єрі. Їх розміщення і роль в сучасному домі. Вибір рослин для приміщення.  Аква дизайн - вода в інтер'єрі. Розміщення кімнатних фонтанів, водоспадів, акваріумів.  Біодизайн - живі організми в інтер'єрі. (Тварини, рибки тощо) Етнодизайн - дизайн інтер'єру із елементами певного етносу (народності). Наприклад, в інтер'єрі відобразити характерні елементи для українців (розписи стін, елементи вишивки, природні матеріали…) , чи японців (перегородки з рисового паперу, низькі меблі….) тощо. Завдання : намалювати інтер'єр із елементами біо- і фі...
5 клас. Образотворче мистецтво. 5 а,б    01.04 Тема:Декоративно-ужиткове мистецтво. Створення ескізу орнаменту для прикрашення куманця. Завдання : Намалювати куманець та прикрасити його рослинним орнаментом. Роботу виконуємо фарбами. Оцінювання роботи. Світлини ваших робіт надсилайте на вайбер +380677200051. Із зазначенням номера школи, класу, прізвища та ім'я. Для додаткових консультацій пишіть на вайбер з 9:00 до 18:00. Декоративно-ужиткове мистецтво  — один із видів художньої діяльності, твори якого поєднують естетичні та практичні якості. Декоративне означає «прикрашати». Ужиткове ж означає, що речі мають практичний  вжиток , а не лише є предметом  естетичної насолоди . Головне завдання декоративно-ужиткового мистецтва — зробити гарним речове середовище людини, її побут.  Кумане́ць , також зрідка  кума́н  (від тюрк. quman) — керамічна фігурна посудина, що нині використовується здебільшого як прикраса.  ...