К основному контенту
ІНДИВІДУАЛЬНЕ НАВЧАННЯ
6 клас

10.04


Тема: Релігійний жанр. Ескіз мозаїки “Райський сад”


Завдання: Створити езкіз до мозаїки “Райський сад” за допомогою олівців, фломастерів чи фарби (на вибір)


Моза́їка (фр. mosaïque, італ. mosaico, від лат. musivum, букв. «присвячене музам»; грец. μοΰσα — «муза») — зображення чи візерунок, виконані з кольорових каменів, смальти, керамічних плиток, шпону та інших матеріалів.


Наше завдання створити ескіз до мозаїки. Тому ми будемо малювати наш малюнок. 
Для того щоб виконати цю роботу, нам потрібно:
  1. Подумати, що ми хочемо намалювати? 
Райський сад - це сад, місце в якому росте багато рослин різної форми, живуть різні тварини, птиці, риби… Тому не обмежуємо свою фантазію. В нашому саду, поміж дивних дерев+ може прогулюватися як дракон і пегас чи єдиноріг, так і лев, зебра чи жираф. Але важливо щоб у роботі обов'язково було зображення тварини. 
  1. Легенько олівцем промальовуємо наш сад.
  2. для того щоб перетворити цей малюнок в ескіз мозаїки, нам потрібно певним чином його розмалювати. А саме розмальовуємо невемичкими плямками квадратної чи округлої форми. Таким чином ми створюємо еффект викладання малюнку камінцями. 
  3. Перевіряємо нашу роботу. Можливо десь потрібно поправити. Чи все розмальовано? є різниця між небом і землею? небо викладене блакитними кольорами? А земля?
  4. Фотографуємо роботу. Відправляємо на оцінювання.
Оцінювання роботи. Світлини ваших робіт надсилайте на вайбер +380677200051. Із зазначенням номера школи, класу, прізвища та ім'я.
Для додаткових консультацій пишіть на вайбер з 9:00 до 18:00.


  




Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

7 клас. Образотворче мистецтво 7а,б,   22.04; 24.04 Тема: Футуристичний дизайн- погляд в майбутнє (архітектура, інтер”єр, техніка, електроніка) Актуальні питання сьогодення: економічність, екологічність, технологічність, інформаційність. Світ ХХХ століття. Завдання: Створити картину світу ХХХ століття.  Намалюй, сфотографуй і відішли! Оцінювання роботи. Світлини ваших робіт надсилайте на вайбер +380677200051. Із зазначенням номера школи, класу, прізвища та ім'я. Для додаткових консультацій пишіть на вайбер з 9:00 до 18:00. Інструктаж поетапності виконання практичного завдання:  Перший етап: визначтеся із вибором завдання (який предмет малюватимете? Будинок?Машину?..Кімнату?) . Другий етап: виконується графічний малюнок, враховуючи закони перспективи.  Третій етап: робота виконується в кольорі.  Включіть свою уяву та приступайте до виконання практичної роботи і не забувайте, про правила техніки безпеки. Футуристичний дизайн – п...
7 клас. Образотворче мистецтво. 7 а,б 18.03,20.03 Тема: дизайн інтер'єру. Фітодизайн, біодизайн, аквадизайн, етнодизайн у сучасному інтер'єрі. Композиція для оздоблення інтер'єру. Творча робота.  Дизайн інтер'єру — галузь дизайну, спрямована на інтер'єр приміщень з метою забезпечити зручність і естетично приємну взаємодію середовища з людьми. Фітодизайн - елементи рослин, рослини в інтер'єрі. Їх розміщення і роль в сучасному домі. Вибір рослин для приміщення.  Аква дизайн - вода в інтер'єрі. Розміщення кімнатних фонтанів, водоспадів, акваріумів.  Біодизайн - живі організми в інтер'єрі. (Тварини, рибки тощо) Етнодизайн - дизайн інтер'єру із елементами певного етносу (народності). Наприклад, в інтер'єрі відобразити характерні елементи для українців (розписи стін, елементи вишивки, природні матеріали…) , чи японців (перегородки з рисового паперу, низькі меблі….) тощо. Завдання : намалювати інтер'єр із елементами біо- і фі...
5 клас. Образотворче мистецтво. 5 а,б    01.04 Тема:Декоративно-ужиткове мистецтво. Створення ескізу орнаменту для прикрашення куманця. Завдання : Намалювати куманець та прикрасити його рослинним орнаментом. Роботу виконуємо фарбами. Оцінювання роботи. Світлини ваших робіт надсилайте на вайбер +380677200051. Із зазначенням номера школи, класу, прізвища та ім'я. Для додаткових консультацій пишіть на вайбер з 9:00 до 18:00. Декоративно-ужиткове мистецтво  — один із видів художньої діяльності, твори якого поєднують естетичні та практичні якості. Декоративне означає «прикрашати». Ужиткове ж означає, що речі мають практичний  вжиток , а не лише є предметом  естетичної насолоди . Головне завдання декоративно-ужиткового мистецтва — зробити гарним речове середовище людини, її побут.  Кумане́ць , також зрідка  кума́н  (від тюрк. quman) — керамічна фігурна посудина, що нині використовується здебільшого як прикраса.  ...