К основному контенту
5 клас. Образотвоче мистецтво.


5 а,б,         08.04


Тема: Живопис. Начерки тварин у русі (без промальовування олівцем)


Завдання: Створити композицію з силуетами 6 веселиз мавпочок у барвистих джунглях.


Усі тваринки дуже полюляють бігати, стрибати, прогулюватися. Тому сьогодні ми спробуємо передати цей рух в наших малюнках. Як це зробити?
Перш за все пригадаємо як наші тваринки виглядають. 
Візмемо зображення мавпочки. 
Цей савець дуже схожий на людину - голова, тулуб, нижні кінцівки, верхні кінцівки. Правда ще є хвіст.
Пропорції тіла дещо інші ніж у людини - голова у мавпочок більша, а довжина рук сягає колін. Ноги завжди дещо зігнуті в колінах. Руки дещо зігнуті в ліктях. Хвостом мавпочка може чіплятися до гілок. Кисті рук і стопи ніг - видовжні.


Так як нам потрібно зобразити багато мавпочок, що скачуть по гілках, то ми не будемо їх детально промальовувати. Азобразимо силуетом. Тобто плямкою темного кольору зі збереженням форми тіла. 
Заднім фоном будуть джунглі. Поміркуй і намалюй джунглі для мавпочки позаду неї.
Створюйте мавпочок в різних позах.


Оцінювання роботи. Світлини ваших робіт надсилайте на вайбер +380677200051. Із зазначенням номера школи, класу, прізвища та ім'я.
Для додаткових консультацій пишіть на вайбер з 9:00 до 18:00.


 




Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

7 клас. Образотворче мистецтво 7а,б,   22.04; 24.04 Тема: Футуристичний дизайн- погляд в майбутнє (архітектура, інтер”єр, техніка, електроніка) Актуальні питання сьогодення: економічність, екологічність, технологічність, інформаційність. Світ ХХХ століття. Завдання: Створити картину світу ХХХ століття.  Намалюй, сфотографуй і відішли! Оцінювання роботи. Світлини ваших робіт надсилайте на вайбер +380677200051. Із зазначенням номера школи, класу, прізвища та ім'я. Для додаткових консультацій пишіть на вайбер з 9:00 до 18:00. Інструктаж поетапності виконання практичного завдання:  Перший етап: визначтеся із вибором завдання (який предмет малюватимете? Будинок?Машину?..Кімнату?) . Другий етап: виконується графічний малюнок, враховуючи закони перспективи.  Третій етап: робота виконується в кольорі.  Включіть свою уяву та приступайте до виконання практичної роботи і не забувайте, про правила техніки безпеки. Футуристичний дизайн – п...
7 клас. Образотворче мистецтво. 7 а,б 18.03,20.03 Тема: дизайн інтер'єру. Фітодизайн, біодизайн, аквадизайн, етнодизайн у сучасному інтер'єрі. Композиція для оздоблення інтер'єру. Творча робота.  Дизайн інтер'єру — галузь дизайну, спрямована на інтер'єр приміщень з метою забезпечити зручність і естетично приємну взаємодію середовища з людьми. Фітодизайн - елементи рослин, рослини в інтер'єрі. Їх розміщення і роль в сучасному домі. Вибір рослин для приміщення.  Аква дизайн - вода в інтер'єрі. Розміщення кімнатних фонтанів, водоспадів, акваріумів.  Біодизайн - живі організми в інтер'єрі. (Тварини, рибки тощо) Етнодизайн - дизайн інтер'єру із елементами певного етносу (народності). Наприклад, в інтер'єрі відобразити характерні елементи для українців (розписи стін, елементи вишивки, природні матеріали…) , чи японців (перегородки з рисового паперу, низькі меблі….) тощо. Завдання : намалювати інтер'єр із елементами біо- і фі...
5 клас. Образотворче мистецтво. 5 а,б    01.04 Тема:Декоративно-ужиткове мистецтво. Створення ескізу орнаменту для прикрашення куманця. Завдання : Намалювати куманець та прикрасити його рослинним орнаментом. Роботу виконуємо фарбами. Оцінювання роботи. Світлини ваших робіт надсилайте на вайбер +380677200051. Із зазначенням номера школи, класу, прізвища та ім'я. Для додаткових консультацій пишіть на вайбер з 9:00 до 18:00. Декоративно-ужиткове мистецтво  — один із видів художньої діяльності, твори якого поєднують естетичні та практичні якості. Декоративне означає «прикрашати». Ужиткове ж означає, що речі мають практичний  вжиток , а не лише є предметом  естетичної насолоди . Головне завдання декоративно-ужиткового мистецтва — зробити гарним речове середовище людини, її побут.  Кумане́ць , також зрідка  кума́н  (від тюрк. quman) — керамічна фігурна посудина, що нині використовується здебільшого як прикраса.  ...