К основному контенту
ІНДИВІДУАЛЬНЕ НАВЧАННЯ
5 клас, Образотворче мистецтво

12.03

Тема:Тема: живопис. Краєвид. Освоєння глибини(плановості) простору. Творча робота "Великляндія" 

Живопис - вид образотворчого мистецтва, коли художній образ створюється за допомогою малювання фарбами по спеціально підготовленій поверхні, папері.

Краєвид або пейзаж - жанр образотворчого мистецтва, де на роботі зображується природа.

Для того щоб передати на площині простір, нам потрібно навчитися передавати плановість.

Запам'ятайте декілька простих правил:
  1. Чим об'єкти ближче тим вони більші, а чим далі менші. 
  2. Чим ближче до нас тим нижче на листку ми малюємо, а що далі то вище. 
  3. ЛІІНІЯ ГОРИЗОНТУ!!! Об'єкти, що не літають, розташовуються в межах площини, що утворена від низу листочка до лінії горизонту. Все що вище - знаходиться в небі :)
  4. Чим об'єкти ближче до нас тим вони яскравіші. На них більше деталей. Те саме стосується і травички - напереді ми замальовуємо її яскраво-зеленою фарбою, а чим далі вона ставатиме темнішою і бліднішою. 

Завдання: намалювати фарбами пейзаж. Зобразити світ Великляндії. А що це за місце? Це незвичний і прекрасний світ, де все навколо прикрашене різними візерунками. Там завжди тепла, радісно, весело! Пофантазуй і створи свій незвичний світ!😊

Вам знадобиться: 
Папір, фарби, пензлі, баночка з водою, олівець, стирачка, фантазія.

Оцінювання роботи. Світлини ваших робіт надсилайте на вайбер +380677200051. Із зазначенням номера школи, класу, прізвища та ім'я.
Для додаткових консультацій пишіть на вайбер з 9:00 до 18:00.

Юрий Мацюк. Светлое Воскресенье.

Vintage Easter illustration - I love the little egg house.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

7 клас. Образотворче мистецтво 7а,б,   22.04; 24.04 Тема: Футуристичний дизайн- погляд в майбутнє (архітектура, інтер”єр, техніка, електроніка) Актуальні питання сьогодення: економічність, екологічність, технологічність, інформаційність. Світ ХХХ століття. Завдання: Створити картину світу ХХХ століття.  Намалюй, сфотографуй і відішли! Оцінювання роботи. Світлини ваших робіт надсилайте на вайбер +380677200051. Із зазначенням номера школи, класу, прізвища та ім'я. Для додаткових консультацій пишіть на вайбер з 9:00 до 18:00. Інструктаж поетапності виконання практичного завдання:  Перший етап: визначтеся із вибором завдання (який предмет малюватимете? Будинок?Машину?..Кімнату?) . Другий етап: виконується графічний малюнок, враховуючи закони перспективи.  Третій етап: робота виконується в кольорі.  Включіть свою уяву та приступайте до виконання практичної роботи і не забувайте, про правила техніки безпеки. Футуристичний дизайн – п...
7 клас. Образотворче мистецтво. 7 а,б 18.03,20.03 Тема: дизайн інтер'єру. Фітодизайн, біодизайн, аквадизайн, етнодизайн у сучасному інтер'єрі. Композиція для оздоблення інтер'єру. Творча робота.  Дизайн інтер'єру — галузь дизайну, спрямована на інтер'єр приміщень з метою забезпечити зручність і естетично приємну взаємодію середовища з людьми. Фітодизайн - елементи рослин, рослини в інтер'єрі. Їх розміщення і роль в сучасному домі. Вибір рослин для приміщення.  Аква дизайн - вода в інтер'єрі. Розміщення кімнатних фонтанів, водоспадів, акваріумів.  Біодизайн - живі організми в інтер'єрі. (Тварини, рибки тощо) Етнодизайн - дизайн інтер'єру із елементами певного етносу (народності). Наприклад, в інтер'єрі відобразити характерні елементи для українців (розписи стін, елементи вишивки, природні матеріали…) , чи японців (перегородки з рисового паперу, низькі меблі….) тощо. Завдання : намалювати інтер'єр із елементами біо- і фі...
5 клас. Образотворче мистецтво. 5 а,б    01.04 Тема:Декоративно-ужиткове мистецтво. Створення ескізу орнаменту для прикрашення куманця. Завдання : Намалювати куманець та прикрасити його рослинним орнаментом. Роботу виконуємо фарбами. Оцінювання роботи. Світлини ваших робіт надсилайте на вайбер +380677200051. Із зазначенням номера школи, класу, прізвища та ім'я. Для додаткових консультацій пишіть на вайбер з 9:00 до 18:00. Декоративно-ужиткове мистецтво  — один із видів художньої діяльності, твори якого поєднують естетичні та практичні якості. Декоративне означає «прикрашати». Ужиткове ж означає, що речі мають практичний  вжиток , а не лише є предметом  естетичної насолоди . Головне завдання декоративно-ужиткового мистецтва — зробити гарним речове середовище людини, її побут.  Кумане́ць , також зрідка  кума́н  (від тюрк. quman) — керамічна фігурна посудина, що нині використовується здебільшого як прикраса.  ...